




Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.Описание мотоцикла SPARK SP125C-4WQ
Завдяки застосуванню коліс діаметром 13 дюймів, легкий дорожній 120-кубовий мотоцикл SPARK SP125С-4WQ отримав низьке розташування центру ваги, тому за характеристиками поперечної стійкості та маневровості впритул схилився до найкращих моделей великих скутерів. Водночас він повною мірою зберіг властиву мотоциклам здатність долати нерівності дороги та можливість водієві самостійно вибирати оптимальні режими руху за допомогою механічної коробки передач. До того ж широка гума з рельєфним протектором прекрасно поводиться на дорогах із будь-яким покриттям і навіть без покриття.
За конструкцією, компонуванням та характеристиками SPARK SP125С-4WQ практично повністю збігається з моделлю SPARK SP125С-3WQ, але помітно відрізняється за дизайном. Унаслідок встановлення фари та передніх покажчиків поворотів не на кермі, а в обтікачі, жорстко пов'язаному з рамою мотоцикла, а також через наявність широких бічних накладок, мотоцикл отримав явну зовнішню схожість із дорогими круїзними моделями.
У дизайні чітко простежуються спортивні риси, лінії обтікачів, обвіски та щитків надають мотоциклу динамічного, стрімкого вигляду. Він, безумовно, потішить мотоаматорів, для яких сучасний стиль є перевагою.
Водночас цей мотоцикл — чудовий вибір для всіх, кому важливі універсальність, зручність експлуатації та простота обслуговування. І для тих, хто більшою частиною переміщається в динамічних міських транспортних потоках, але цілком може з'їхати з асфальту та покататися з вітерцем гравійним проселкам або ґрунтовими польовими дорогами. І для тих, хто живе в сільській місцевості та гарний асфальт бачить нечасто. Важливий і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична.
Комбінована яскрава фара оригінальної форми обладнана дворежимною галогеновою лампою автомобільного типу «дальній/ближній». Передні покажчики поворотів з жовтогарячими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник, прекрасно помітні навіть у сонячний день, не заважають і не створюють аеродинамічного опору.
Бічні світловідбивачі на передньому крилі та задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації. Вся оптика сертифікована за євростандартами, тому не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
У мотоциклі застосована компонування із заниженою рамою й паливним баком під сидінням, відома як «скутеретта». Тому SPARK SP125С-4WQ такий самий комфортний, стійкий, легкий у керуванні та маневровий, як скутер, але водночас анітрохи не поступається класичним мотоциклам в універсальності Крім того, така компонування полегшує посадку та висаджування водія.
Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм'яке — зручно та водієві, і пасажиру. Бічні ручки для пасажира надійні та красиві.
Вантажність мотоцикла цілком достатня — 150 кг. Водночас сам мотоцикл зовсім не важкий і важить усього 88 кг.
Під сидінням є багажний відсік, який відмикається ключем. Там само під сидінням розміщений паливний бак — вільний доступ сторонніх осіб до нього виключений.
Зручні центральна та бічна відкидні стійки — швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Встановлена комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер ввімкненого передавання, покажчик рівня палива, покажчик рівня палива.
Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.
Дзеркала сучасні, з гарним оглядом. М'які нековзні ручки керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
Багатопозиційний центральний ключ запалювання з блокуванням гнізда. Протиугінне блокування керма від замка запалювання — немає потреби переставляти ключ для блокування керма.
Потужний глушник неабияк знижує рівень шуму від двигуна.
Об'ємні профільовані бічні обтічні обтікачі, як у круїзного мотоцикла, надають мотоциклу потужний вигляд, водночас добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.
Складані підніжки пасажира з антифрикційним покриттям не заважають під час перекочування мотоцикла вручну.
Сучасний задній комбінований ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.
Задні покажчики поворотів виготовлені в одному корпусі з ліхтарем: не заважають посадці та захищені від пошкоджень.
Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду з заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач.
Двигун має об'єм 120 см3, потужність 8,4 к.с. (6,2 кВт) — досить і для міста, і для сільських доріг.
Максимальна швидкість 85 км/год. Об'єм паливного бака — 4,0 л, середня витрата палива, 2,2 л/100 км.
Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює покращені умови охолодження двигуна та знижує можливість його перегрівання. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін експлуатації двигуна.
Кругова коробка передач 0-1-2-3-4 — перемикається за допомогою зручного двоплечного важеля з «п'ятою».
Муфта зчеплення автоматична, тобто керування передачами дуже просте та зручне.
Частковий захист ланцюга запобігає контакту водія й пасажира з ланцюгом, але водночас дає змогу оперативно контролювати стан і натягування ланцюга.
Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки та захищені від забруднення.
Два пружинно-оливні задні амортизатори мають пружини зі змінним кроком навивки та забезпечують високу плавність ходу та комфорт під час руху та на асфальті, і на ґрунті. Штоки амортизаторів закриті гумовими захисними кожухами.
Встановлені сучасні 13-дюймові диски легко сплавні з 16 спицями, шини широкі, однакові на передньому та задньому колесах — 110/80-13. Протектор універсальний «анфальт/ґрунт» — гарна динаміка та курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі. Підвищена стійкість до бічних навантажень.
Передні дискові та задні барабанні гальма — найкраща комбінація для мотоциклів цього класу. Забезпечують впевнене гальмування і високу надійність, що особливо важливо під час руху в місті.
Завдяки невеликим колесам, незвичайному компонуванню й автоматичному зчепленню, мотоцикл SPARK SP125С-4WQ вийшов напрочуд «дружним»: зручним і легким у керуванні. А оригінальний сучасний дизайн у поєднанні з яскравою колірною гамою відразу привертає увагу та виділяє його в транспортному потоці. Це прекрасний варіант економного універсального мотоцикла як для мотолюбів-початківців, так і для активної повсякденної експлуатації досвідченими водіями. Варто зазначити, що виняткове поєднання комфорту та легкості керування роблять цей мотоцикл дуже привабливим і для представниць прекрасної статі.
Характеристики на Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
*ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ | |
Тип мотоцикла | Дорожній легкий |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 120 |
Максимальна швидкість, км/год | 85 |
Кількість місць | Двомісний |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Об'єм паливного бака, л. | 4,0 |
Номінальна витрата палива, л/100 км | 2,2 |
Висота по сидінню водія, мм | 760 |
Колісна база, мм | 1270 |
Конструкційна маса, кг | 88 |
*ЕРГОНОМИКА | |
Приладова панель | Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок. |
Передня оптика | Здвоєна фара вбудована в обтічник, з лампами розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання |
Задня оптика | Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо/габарит, 21/10 Вт. Покажчики поворотів з лампами розжарювання. |
Протиугінна сигналізація | Нема |
Сидіння | Дорожнього типу, м'яке, однорівневе, повної довжини |
Блокування повороту керма | Замок на стійці керма |
Блокування замка запалювання | Нема |
Задній багажник | Нема |
Кофр для мотошолома | Не швидкознімний |
Комплект інструменту (зип) | Стандартний |
Захистна накладка на глушнику | Нема |
Захистна накладка на випускній трубі | Нема |
Дуги безпеки | Нема |
Захист ніг пасажира | Нема |
Підніжки водія | Невідкидні |
Підніжки пасажира | Відкидні |
Додатково | |
*ДВИГУН | |
Модель двигуна | 1P53FMI |
Номінальна потужність, кВт (к.с.) | 6,2 / 8,4 |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Тип палива | Бензин з октановим числом не нижче 92 |
Тип охолодження | Повітряне охолодження |
Діаметр циліндра, хід поршня, мм | |
Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв | 7000 |
Кількість і розташування клапанів | 2, верхнє |
Розташування розподільного вала | Верхнє |
Балансувальний вал | Нема |
Система подачі палива | Самоплив |
Паливні фільтри | Змінний сітчастий паперовий на паливопроводі |
Повітряний фільтр | Одноразовий паперовий |
Масляний фільтр | Полімерна сітка |
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л | 0,6 |
Тип моторного мастила | Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Коробка передач | механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-) |
Зчеплення | Автоматична муфта |
Тип стартера | Електростартер, кікстартер |
Запалювання | Електронне, CDI |
Привід заднього колеса | Ланцюгова передача 14/40 відкрита |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) | 14/85 |
АКБ тип, ємність, А*год | Кислотно свинцева, 4 |
*ШАСІ | |
Рама | Хребтовая |
Диск переднього колеса | Легкосплавний литий 16-спицевий |
Диск заднього колеса | Легкосплавний литий 16-спицевий |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори передні | Масляні |
Амортизатори задні | Пружинно-масляні |
Тип переднього гальма | Дискове гідравлічне |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин: передня/задня | 110/80-13 / 110/80-13 |
Тип протектора, передній/задній | Дорожній універсальний "асфальт/грунт" |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1900 х 700 х 1100 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Spark |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Класик |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 120 куб. см |
Об'єм паливного бака | 4 л |
Витрата палива | 2.2 |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Потужність двигуна | 8.4 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Колір | Помаранчевий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 190 мм |
Ширина | 700 мм |
Висота | 1100 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Тип палива | Бензин з октановим числом не нижче 92 |
Передня оптика | Здвоєна фара вбудована в обтічник, з лампами розжарювання. Вказівники поворотів із лампами розжарювання. |
Конструкційна маса, кг | 88 |
Задня оптика | Задній ліхтар вбудований у обтічник крила, комбінований: гальмо/габарит, 21/10 Вт. Вказівники поворотів із лампами розжарювання. |
Номінальна потужність, кВт (л.с.) | 6,2 / 8,4 |
Підніжки пасажира | Відкидні |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1900 х 700 х 1100 |
Захисна накладка на глушнику | Немає |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 120 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Тип моторної оливи | Напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Диск переднього колеса | Легкосплавний литий 16-спіцевий |
Привод заднього колеса | Ланцюгове передавання 14/40 відкрите |
Об'єм картера двигуна та коробки передач, л | 0,6 |
Модель двигуна | 1P53FMI |
Рама | Хребтова |
Тип протектора, передній/задній | Дорожній універсальний "анфальт/ґрунт" |
Тип стартера | Електростартер, кікстартер |
Повітряний фільтр | Одноразовий паперовий |
Максимальна швидкість, км/год | 85 |
Кофр для мотошолома | Не швидкознімний |
Максимальні оберти колінчастого вала, об/хв | 7000 |
Висота сидіння водія, мм | 760 |
Приладна панель | Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передавання, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок. |
Коробка передач | Механічна 4-ступенева, кругова (схема -0-1-2-3-4-) |
Колісна база, мм | 1270 |
Об'єм паливного бака, л. | 4,0 |
Сидіння | Дорожній тип, м'який, однорівневий, повної довжини |
АКБ тип, ємність, А·год | Кислотно олив'яна, 4 |
Розмір шин: передня/задня | 110/80-13 / 110/80-13 |
Диск заднього колеса | Легкосплавний литий 16-спіцевий |
Задний багажник | Немає |
Протиугінна сигналізація | Немає |
Паливні фільтри | Змінний сітчастий паперовий на паливопроводі |
Номінальна витрата палива, л/100 км | 2,2 |
Балансувальний вал | Немає |
Зчеплення | Автоматична муфта |
Тип охолодження | Повітряне охолодження |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Захисна накладка на випускній трубі | Немає |
Розміщення розподільного вала | Верхнее |
Дуги безпеки | Немає |
Блокування повороту керма | Замок на стійці керма |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Тип переднього гальма | Дискове гідравлічне |
Амортизатори задні | Пружинно-оливні |
Підніжки водія | Невідкидні |
Амортизатори передні | Олійні |
Блокування замка запалювання | Немає |
Система подавання палива | Самотек |
Захист ніг пасажира | Немає |
Тип мотоцикла | Дорожній легкий |
Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) | 14/85 |
Кількість місць | Двомісний |
Оливний фільтр | Полімерна сітка |
Кількість і розміщення клапанів | 2, верхнее |
Запалювання | Електронне, CDI |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Комплект інструменту (зип) | Стандартний |
- Ціна: 34 528 ₴